Brev:
10 mdr. og vil ikke spise klumper
21. marts 2004
Alder:
10 mdr.
10 mdr. og vil ikke spise klumper
Min søn på 10 mdr. nægter at spise noget som helst med klumper. Han får det galt i halsen og indimellem kaster han op.
Vi har prøvet næsten ALT - bittesmå hapser med diverse smørepålæg - hvidt brød han kan sidde med, men han er ikke interesseret. Smider det bare på gulvet. Når han endelig ta'r en hapser, får han den som regel galt i halsen, og så skal han absolut ikke ha' flere.
Han nægter også at spise grøntsager til aften - er de blendet til ukendelighed, kan der dog ryge et par teskefulde ned.
Det går mig på og jeg er rigtig ked af, at min dreng ikke spiser rugbrød og ikke er er interesseret i det vi spiser.
Han spiser rask væk havregrød, hirsegrød, yoghurt og frugtmos o.s.v. Jeg plejer at rive en gulerod eller kartoffel i grøden, så han i det mindste får lidt grønt.
Har du nogle gode råd?
På forhånd tak
En desperat mor